ارزش گذاری مشروطتعیین ارزش تفرجگاهی منطقه گردشگری دشت میشان با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 30-44]
ارزشگذاری مشروطبرآورد ارزش تفریحی قلعه سلاسل شهرستان شوشتر با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط و روش هزینۀ سفر فردی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 48-65]
ارزش مشتریتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
ارزش ویژه برندتحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتریبررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
ازدحام ادراکشدهتأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابلهای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]
استان کردستانطراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]
استراتژی خلق ارزشتحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 172-209]
اشتغالفرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
اشتغالاثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
اصفهان صفویواکاوی چگونگی تبدیل اصفهان صفوی به پیشالگوی یک مقصد سفر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 181-201]
اقامتگاه گردشگریتحلیل شبکۀ دسترسی به هتل ها با توجه به توزیع مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 147-168]
اقتصاد توریسمبرآورد ارزش تفریحی قلعه سلاسل شهرستان شوشتر با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط و روش هزینۀ سفر فردی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 48-65]
اقدامات سازگارینگرش هتلداران مقصد گردشگری رامسر نسبت به اقدامات کاهشی-سازگاری در برابر تغییر اقلیم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-81]
اقدامات کاهشینگرش هتلداران مقصد گردشگری رامسر نسبت به اقدامات کاهشی-سازگاری در برابر تغییر اقلیم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-81]
الگوریتم SVRمدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
الگوی لاجیتتعیین ارزش تفرجگاهی منطقه گردشگری دشت میشان با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 30-44]
انتخاب مقصدتأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]
انتظاراتتأثیر انتظارات گردشگر بر تمایلات رفتاری با میانجیگری کیفیت ادراک شده خدمات [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 299-315]
انعطاف پذیری منابع انسانیبررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطافپذیری منابع انسانی در هتلها [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 169-186]
انگیزه گردشگرانبررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
ب
بازاریابی داخلی. هتلداریبررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطافپذیری منابع انسانی در هتلها [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 169-186]
بازاریابی گردشگریمدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتریطراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]
بازاریابی مقصدتأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]
برنامه سفرتأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابلهای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]
برند گردشگریتأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 23-37]
بومسازگانتعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنههای طبیعی در راستای برنامهریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]
پ
پاسخ های رفتارینقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 147-164]
پاسخ های شناختینقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 147-164]
تجربه برندتأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 102-119]
تجربه مصرفکنندهتحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده بهواسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]
تحقیقات گردشگریآسیب شناسی کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهش های گردشگری ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 124-146]
تحلیل شبکهتحلیل شبکۀ دسترسی به هتل ها با توجه به توزیع مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 147-168]
تحلیل شبکه های اجتماعیمعماری اکوسیستم گردشگری شهر خلاق گسترونومی با تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 105-126]
تحلیل مسیر ساختاریاثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
تصویر ادراکشده از مقصدتأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]
تصویر مقصد قبل از بازدیدتأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]
تعاملات توصیهای اینترنتیتحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
تعاملات توصیه ای شفاهیتحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
تعیین مسیر مطالعات آتیواکاوی مطالعات گردشگری ایران از بعد موضوعی و روششناختی و ترسیم آینده مطالعات پژوهشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
تغییر آب و هوانگرش هتلداران مقصد گردشگری رامسر نسبت به اقدامات کاهشی-سازگاری در برابر تغییر اقلیم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-81]
تلاش عرضه کنندهتحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده بهواسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]
تلاش مصرفکنندهتحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده بهواسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]
تمایلات رفتاریتأثیر انتظارات گردشگر بر تمایلات رفتاری با میانجیگری کیفیت ادراک شده خدمات [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 299-315]
تمایل به پرداختتعیین ارزش تفرجگاهی منطقه گردشگری دشت میشان با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 30-44]
تناسب فرد-برندبررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
تندرستیارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاریسازی فرصتهای کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
توسعهمدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستانهای کلان شهر تهران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 127-146]
توسعهی کارآفرینیطراحی مدل توسعهی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
ج
جایگاه برندتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
چ
چالشها و اشتباهاتآسیب شناسی کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهش های گردشگری ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 124-146]
خ
خدمات گردشگریارزیابی کیفیت خدمات دفاتر گردشگری مبتنی بر ادراک مراجعین (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 210-230]
خلق مشترک ارزشبررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
د
درخت تصمیم گیریمقایسه دو الگوریتم درخت تصمیمگیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقهبندی مکانهای جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینهای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
دشت میشانتعیین ارزش تفرجگاهی منطقه گردشگری دشت میشان با استفاده از روش ارزشگذاری مشروط [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 30-44]
دفاتر گردشگریارزیابی کیفیت خدمات دفاتر گردشگری مبتنی بر ادراک مراجعین (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 210-230]
ر
رابطه عاطفی گردشگران با برندکشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 106-123]
رشد اقتصادیاثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
رضایت گردشگرتأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 23-37]
رضایت مشتریتحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
رضایت مشتریتأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابلهای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]
رضایت مصرفکنندهتحلیل تاثیر تلاش عرضه کننده و تلاش مصرف کننده بهواسطه تجربه مصرف کننده به منظور نیل به رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-153]
رفتار شهروندی برندبررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
رفتار گردشگرمدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
رفتار مقابلهایتأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابلهای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]
رگرسیونمدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
روش شناسیواکاوی مطالعات گردشگری ایران از بعد موضوعی و روششناختی و ترسیم آینده مطالعات پژوهشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
رویکرد عدم قطعیت بحرانیآیندهپژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
ز
زمینهمقایسه دو الگوریتم درخت تصمیمگیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقهبندی مکانهای جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینهای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
زنان راهنمای تورفرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
زیرساختهای گردشگریتأثیرگذاری زیرساخت گردشگری بر انتخاب مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 126-147]
س
سایت گلوگاهلجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
سردرگمی مصرفکنندهشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبسایتهای گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
سناریونگاریآیندهپژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
سناریوهای باورپذیرآیندهپژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکردبررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطافپذیری منابع انسانی در هتلها [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 169-186]
ش
شاه عباس اولواکاوی چگونگی تبدیل اصفهان صفوی به پیشالگوی یک مقصد سفر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 181-201]
شبکه اجتماعیمدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
شبکه عصبی فازیمدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
شکلگیری تصویر مقصدواکاوی چگونگی تبدیل اصفهان صفوی به پیشالگوی یک مقصد سفر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 181-201]
شهر خلّاقمعماری اکوسیستم گردشگری شهر خلاق گسترونومی با تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 105-126]
شهر دامغانبررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
شهر یزدارزیابی کیفیت خدمات دفاتر گردشگری مبتنی بر ادراک مراجعین (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 210-230]
ص
صنعت گردشگریشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبسایتهای گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
صنعت هتلدارینگرش هتلداران مقصد گردشگری رامسر نسبت به اقدامات کاهشی-سازگاری در برابر تغییر اقلیم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-81]
ط
طبقه بندیمقایسه دو الگوریتم درخت تصمیمگیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقهبندی مکانهای جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینهای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
طبیعت گردیطراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]
ظ
ظرفیت برد موثرتعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنههای طبیعی در راستای برنامهریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]
ظرفیت تحملتأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابلهای: مطالعه موردی بازار تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 90-105]
ظرفیتهای گردشگریمطالعه ظرفیت های گردشگری میراث فرهنگی و طبیعی در نوار ساحلی مکران استان هرمزگان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 148-180]
ف
فراترکیبمدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
فرصتهای اجتماعیفرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
ق
قوانین انجمنیکشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 106-123]
قوت برندتأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 102-119]
ک
کارآفرینیارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاریسازی فرصتهای کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
کانال توزیعروند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]
کتاب سنجیروند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]
کوهستانمدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستانهای کلان شهر تهران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 127-146]
کوهستانتعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنههای طبیعی در راستای برنامهریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]
کیفیت ادراک شدهتأثیر انتظارات گردشگر بر تمایلات رفتاری با میانجیگری کیفیت ادراک شده خدمات [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 299-315]
گ
گردشگرپذیریتعیین ظرفیت برد ورزشی و تفرجی پهنههای طبیعی در راستای برنامهریزی پایدار (نمونه موردی: منطقه کوهستانی درکه) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 82-98]
گردشگریفرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
گردشگریتأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 102-119]
گردشگریارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاریسازی فرصتهای کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
گردشگریتحلیل شبکۀ دسترسی به هتل ها با توجه به توزیع مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 147-168]
گردشگریاولویتبندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]
گردشگریکشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 106-123]
گردشگریروند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]
گردشگریمقایسه دو الگوریتم درخت تصمیمگیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقهبندی مکانهای جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینهای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
گردشگری ترکیبیلجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
گردشگری تندرستیارائه چارچوبی برای شناسایی و تجاریسازی فرصتهای کارآفرینی در صنعت گردشگری تندرستی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
گردشگری خلّاقمعماری اکوسیستم گردشگری شهر خلاق گسترونومی با تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 105-126]
گردشگری داخلیمدل ترکیبی پیش بینی تقاضای گردشگری داخلی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 250-275]
گردشگری درمانیلجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
گردشگری سلامتلجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
گردشگری سلامتاولویتبندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]
گردشگری فرهنگیطراحی مدل توسعهی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
گردشگری فرهنگیواکاوی چگونگی تبدیل اصفهان صفوی به پیشالگوی یک مقصد سفر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 181-201]
گردشگری مذهبیآیندهپژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 184-205]
گردشگری ورزشیمدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستانهای کلان شهر تهران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 127-146]
گردشگری ورودیاثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
گرندد تئوریفرصت های اجتماعی اشتغال زنان در گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 82-101]
گسترونومیمعماری اکوسیستم گردشگری شهر خلاق گسترونومی با تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 105-126]
ل
لجن درمانیلجن درمانی با رویکرد قابلیت سنجی توسعه گردشگری سلامت (مطالعه موردی شهرستان گلوگاه در سواحل دریای مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
م
ماتریس حسابداری اجتماعیاثرات توسعه گردشگری ورودی بر تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 38-58]
ماشین بردار پشتیبانمقایسه دو الگوریتم درخت تصمیمگیری و ماشین بردار پشتیبان برای طبقهبندی مکانهای جاذب گردشگری بر اساس اطلاعات زمینهای کاربر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 202-218]
مدلسازی خطی سلسله مراتبیبررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
مدلسازی ساختاری تفسیریاولویتبندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-29]
مدلسازی ساختاری-تفسیریمدل سازی شبکه های اجتماعی در رفتار گردشگران با رویکرد ساختاری-تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 165-183]
مدلسازی معادلات ساختاریآسیب شناسی کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهش های گردشگری ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 124-146]
مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئیطراحی مدل توسعهی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
مدل کیفیت خدماتارزیابی کیفیت خدمات دفاتر گردشگری مبتنی بر ادراک مراجعین (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 210-230]
مدیریت منابع انسانی برند محوربررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی برند محور بر ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: هتل های شیراز) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 160-177]
مسئولیت اجتماعی شرکتیتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
مسیریابیتحلیل شبکۀ دسترسی به هتل ها با توجه به توزیع مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 147-168]
مصورسازیروند جهانی پژوهش در حوزه کانال های توزیع گردشگری: یک تحلیل کتاب سنجی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-81]
مطالعات گردشگریواکاوی مطالعات گردشگری ایران از بعد موضوعی و روششناختی و ترسیم آینده مطالعات پژوهشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
معماری اکوسیستم کسبوکارمعماری اکوسیستم گردشگری شهر خلاق گسترونومی با تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 105-126]
مقصد سفرواکاوی چگونگی تبدیل اصفهان صفوی به پیشالگوی یک مقصد سفر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 181-201]
مقصدگردشگرینقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 147-164]
مقصد گردشگری رامسرنگرش هتلداران مقصد گردشگری رامسر نسبت به اقدامات کاهشی-سازگاری در برابر تغییر اقلیم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-81]
مکانیابیتحلیل شبکۀ دسترسی به هتل ها با توجه به توزیع مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 147-168]
منابع در اختیار گردشگرانبررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
موضوعات گردشگریواکاوی مطالعات گردشگری ایران از بعد موضوعی و روششناختی و ترسیم آینده مطالعات پژوهشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
میراث طبیعیمطالعه ظرفیت های گردشگری میراث فرهنگی و طبیعی در نوار ساحلی مکران استان هرمزگان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 148-180]
میراث فرهنگیمطالعه ظرفیت های گردشگری میراث فرهنگی و طبیعی در نوار ساحلی مکران استان هرمزگان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 148-180]
ن
نشریههای ایرانی گردشگریآسیب شناسی کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهش های گردشگری ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 124-146]
نظریه داده بنیادتحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 172-209]
نظریه داده بنیادطراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 45-69]
نگرشنقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 147-164]
نوآوریمدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستانهای کلان شهر تهران) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 127-146]
نوآوری بازاریابیتحلیل مسیر از نوآوری بازاریابی تا ارزش ویژه برند در صنعت رستوران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-139]
نوار ساحلی مکرانِ هرمزگانمطالعه ظرفیت های گردشگری میراث فرهنگی و طبیعی در نوار ساحلی مکران استان هرمزگان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 148-180]
و
وفاداریبررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک و تاثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-47]
وفاداری گردشگرتأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 23-37]
وفاداری گردشگرانکشف نحوه ی تاثیرپذیری وفاداری گردشگران از رابطه عاطفی با برند با استفاده از قوانین انجمنی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 106-123]
وفاداری مشتریتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتری و جایگاه برند: نقش میانجی ارزش مشتری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
ویژگیهای فردیشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبسایتهای گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
ویژگیهای محصولشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبسایتهای گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
ویژگیهای وبسایتشناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبسایتهای گردشگری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 231-249]
ه
هزینه سفر فردیبرآورد ارزش تفریحی قلعه سلاسل شهرستان شوشتر با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط و روش هزینۀ سفر فردی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 48-65]
ی
یزدطراحی مدل توسعهی کارآفرینی گردشگری فرهنگی با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (مورد مطالعه: شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-104]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد